Wednesday, February 20, 2013

thanks buddyz


sumpah sekarang nie aku sedih giler . .
ramai member-II aku tak dapat datang rumah aku . .
bezfrenz sndry un tak dapat datang . . 
mentang-II lha aku ni miskin . . semua tak nak datang . .
dah lha budak kampung sendiri un tak datang . . 
semua sebuk nak pergi umah owang kawen kat key elL . . 
padahal owang toe tak pernah datang un rumah dowg . . 
sebab nak makan nasi satu pinggan , sebok naw nak ikot. . 
mentang-II lha owang toe YB . . 
J E R K S !!
sumpah sentap . . 
aku harap sangat semua dapat datang . . 
cikgu-II pun sebok nan function dorang . .
suka hati korang lha  . . 
sapew yang ingat kat aku , datang lha umah . . 
sapew yang tak ingat kat aku , tak yah lha datang . .
tapi ingat aku memang touching nan korang semua . . 
thanks buddyz . . 
<THE END>

No comments:

Post a Comment