Sunday, June 1, 2014

SEKIAN LAMA ??

tak tahu nak mula dari mana . hahaha . first of all hyee semula kepada blog ku yang telah lama aku tinggal kan . banyak sangat cerita sampai tak terluah dah kat sapew-2 . so time ni lha kena cari blog balik . tempat meluahkan perasaan ku ni . 

nak cakap kat sini aku dah jadi ex-student smdb , ex-employer secret recipe , and aku dah jadi mat/minah kelantan skunk . hahaha . aku sambung study kat kptm kelantan kos dip.nursing . of cos lha swasta jangan di tanyer . dengan result yang agak cerdik tu pikir kerajaan nak amik ke ? haha kim salam jek lha even family aku sehidop semati menyokong kerajaan . tu lha sebok naw asyik admire orang , main-2 , gaduh memang result hampehh . huhuhu . 

so nak pesan pada junior-2 aku tu , baik lha korang belajar daripada bercinta . tak menjamin masa depan beb . 

okayy lha study kat sini even aku terpaksa tinggalkan family kesayangan aku , rumah aku , negeri Melaka ku , kawan-2 , hadek-2 , anak-2 ikan aku and semua lha . mula-2 tu kekok jugak kena cakap dan faham bahase kelate , kena makan manis-2 , kena berdikari . tapi sekarang jangan cakap lha . fasih giler beb . lagi-2 kalau nak maki orang . lagi aku power . hahaha . membe-2 aku kat sini ponn okayy gak macam-2 karenah lha dari semua negeri . kalau musuh lagi jangan cakap . ni azwani kan musuh tu lha benda yang aku cari . hahaha . soryy guyss ! dah gaya aku memang suka cari pasal . hehehe . 

lecturer ponn okayy , subjek ponn ting tong , hahaha . senior ponn smart-2 . melting bhaii . haha . and tengah menunggu junior masuk . hope hensem-2 . 

kalau nak tulis memang banyak lha . so nak cakap kat sini SPM tu juz permulaan . dunia kolej ni barulah cabaran sebenar. okayy lha byee !
<THE END>

No comments:

Post a Comment