Sunday, November 23, 2014

Too Many Judges

"bila ceramah or menyampaikan ilmu agama sikit jek mesti dikatakan ustaz dan ustazah"

okayy sumpah sentap dengan moment mamat poyo sorang ni .. mula mula buat moment orang terasa then buat lak moment makan hati macam tu . lapar perhatian rasa lha dia ni . alahai alahai tapi thanx okayy atas perhatian korang semua !

habis pasal dia ! 
kenapa mesti nak bercerita pasal aku hah ? tak cukup HOT kew aku ni ? tak perlu kot nak tambah publisiti aku . cukup okayy cukup . tak layak kew aku nak bahagia kejap ? sekarang aku dah putus dah ponn dengan mamat AIJ tu . bukan putus cinta ponn . as aku pernah cakap dulu aku juz adik beradik angkat jek dengan dia okayy . genap hari ni 23/11/2014 dah tiga minggu aku diabaikan . tapi still ada mulut mulut LANCAR yang sebar cerita longkang pasal aku . _I_ F**K for u lha bhaii . dia cakap aku terlalu kongkong dia sampai life dia semua hilang . tapi perlu kew sampai ditinggalkan ? bila ditanya jawapan samada nak GETBACK or GETLOST ,, boleh lak suruh aku berubah siap . aiyooo tapi soryy lha beb even kau sebelah aku tapi chat orang lain ,, ale uto ! pliss jangan biar aku tergantung tak bertali cam ni boleh ? i need my life back too okayy ! bukan nak ungkit tapi ingat sikid semua jasa aku and sapew yang tolong kau masa kau susah tapi bila aku susah sekarang ni kau biar aku merempat jek ohh bij ! Ludah aku selagi boleh okayy . mana semua janji manis kau dulu ? hah hah hah ? aku menangis tanpa air mata sekarang ni . dengan stress nak melayan buah mulut manusia yang tak habis tu . suara mak aku jek mampu lenyapkan stress aku even hanya sementara . aku akan ingat semua ni okayy Ameer Imran Jalalludin sebab kau jugak aku hampir gila and terseksa mental . 

WATCH OUT !

No comments:

Post a Comment