Tuesday, November 4, 2014

who this person ?


assalamualaikum and hyee ..

disini saya nak mintak maaf kalau post kali ni agak bosan . saya terpaksa post sebab banyak pulak isu timbul pasal benda ni .
firstly nak cakap siapa dia ni sebenarnya ? dia bestie ,, dia peneman ,, dia tempat mengadu ,, dia tempat bergaduh ,, and dia lha adikk saya yang baru and yang terkhir maybe ?
For ur Information nama dia : Ameer Imran Jalalludin ,, bawah aku setahun and budak Perlis , dia amek kos sama dengan aku and dia junior aku yang paling sewel . declair as adik angkat aku 13.09.2014 so kira lha sendiri dah berapa lama kitaorang bersama . takde lha pandai maner ,, tak sempurna ponn tapi dia yang teman aku semenjak dia masuk sini . dia jugak yang sambut aku masa aku tengah jatuh tergolek golek masa hati ni kena game gila gila by kawan sebatch dia sendiri .mula nya dia just junior biasa bagi aku tapi dia baik and dia sanggup hantar mana jek aku nak pergi . layan jek karenah aku ni . bagi siapa yang kenal aku mesti tahu lha perangai huduh aku ni . "PANAS BARAN" tapi dia dah hilang kan and dia lentur kan semua nya .
GAY ?? ooppss soryy lha saya belum bodoh lagi nak buat benda terkutuk tu . faham kan maksud GAY tu yer . kalau setakat sayang tu belomm dikira GAY lha sayang oii . aku bukan Berom** ngan dia ponn . kami tahu batas kami okayy .
kitaorang ponn dah tak berapa nak rapat ponn sekarang sebab asyik gaduh jek . kalau malam baik besok pagi bertikam lidah balik . yang kena pujuk ? of coz aku . kan aku dah cakap tadi EGO dia dapat tundukkan Harimau yang lapar macam aku ni .
SAYANG ? kalau tak sayang takde kekal sampai sekarang . tinggal dah renggang sikid sebab dia banyak berubah . tapi dalam hubungan kan ada pasang surut . so aku still bersabar lagi and sentiasa mengalah . tak tahu lha sampai bila kan tapi InsyaAllah selagi Allah masih redha dengan hubungan "adik beradik" ni .
KAYA ? boleh tahan lha tapi tu harta mak bapak dia . dia simple and tak kejar harta ponn . so kitaorang saling tolong menolong kalau dia susah aku ada and kalau aku susah dia cuba tolak aku naik balik .
mungkin dengan dia ni aku kerap sikid post moment Jiwang lha ,, tweet cam jubo ,, gambar gambar yang taik sweet tu haha kadang kadang aku ponn menyampah . nak buat macam maner aku jumpa orang yang satu kepala dengan aku hah . SELFIE jangan cakap lha pantang nampak kamera terbukak . Gambar dia dalam fon aku lebih 300 okayy . terkejut kan ?
And paling penting dia selalu nasihat aku suruh solat ,, suruh belajar ,, and selalu marah aku suruh balik MELAKA bila ada cuti .. dia suruh jaga mak kat rumah daripada sebokk menari jek . because of that i think he is most special among my other adopted brother .
p/s : kepada sesiapa yang nak judge aku lagi lepas baca semua ni tolong PM private jek and saya akan jelaskan dengan baik maybe ? hohoho .
Hope kami akan kekal bersama sampai bila bila . sampai suatu masa takde sorang yang akan mengalah ponn . huhuhu 
-THE END-

No comments:

Post a Comment